“ Inovativni pristupi učenju i poučavanju za školu budućnosti” , Erasmus+, KA1
Na sjednici Učiteljskog vijeća održanoj 6. travnja 2018. godine, učiteljica engleskog i njemačkog jezika te koordinatorica projekta Vanja Fazinić, učiteljice razredne nastave Atanasija Bilić i Jelena Biskupović, učiteljica hrvatskog jezika Nataša Botica, učiteljica engleskog jezika Nina Dupor Marović i učitelj geografije Marko Mašina održali su diseminaciju svojih mobilnosti u sklopu školskog projekta Inovativni pristupi učenju i poučavanju za školu budućnosti u okviru programa Erasmus+, Ključna aktivnost 1: Mobilnost u svrhu učenja za pojedince.
Iza naziva ovog projekta krije se želja da na razini škole stvorimo okruženje koje kod učenika potiče kreativnost i samostalno učenje, dok istovremeno podržava učenje i rad s drugima, učinkovit pristup informacijama kroz unaprjeđenje informacijske i digitalne pismenosti te izražavanje uporabom novih tehnologija. Uvidjeli smo kako je za ostvarivanje navedenog potrebno poboljšati razinu kompetencija učitelja te ih osposobiti da na učinkovit način koristite nove metode i tehnologije kako bi učenicima omogućili stjecanje kompetencija za cjeloživotno učenje. Nadalje, želimo poboljšati suradnju i partnerske odnose na svim razinama jer su oni preduvjet razvoja suvremene škole, u čemu vidimo pogodnosti za sve dionike odgojno-obrazovnog procesa. Osmislili smo projekt pod nazivom „Inovativni pristupi učenju i poučavanju za školu budućnosti „ koji uključuje sljedeće ciljeve:
1.Osmišljavanje i razvoj pedagoškog modela za učenje usmjereno na učenika. Ovakav cjeloviti model obuhvaćao bi predmetnu i razrednu nastavu, odnosno učenike od prvog do osmog razreda i povezivanje po vertikali kako bismo mogi pratiti razvoj i napredak učenika od trenutka kada dođe u našu školu do trenutka kada je napusti.
2. Razvijanje suradnje i partnerstva
Smatramo da je ključ u ostvarenju naših ciljeva suradnja. Ovo se odnosi na različite vrste suradnje i partnerskih odnosa: učenika s učenicima drugih zemalja, međusobnu suradnju učitelja unutar kolektiva i s kolegama učiteljima iz drugih sredina i zemalja, suradnju s roditeljima te s lokalnom i međunarodnom zajednicom.
3. Poboljšanje obrazovnih kompetencija i stručnosti učitelja za poučavanje usmereno prema učeniku i integriranje koncepta kontinuiranog i cjeloživotnog usavršavanja učitelja i stručnih suradnika
Cilj nam je da učitelji i stručni suradnici naše škole kontinuirano usavršavaju svoje praktične i profesionalne vještine, metodlogiju učenja i poučavanja te proširuju znanja o obrazovnim politikama i odgojno- obrazovnim sustavima u Europi. Kroz kontinuirano i cjeloživotno usavršavanje učitelja i stručnih suradnika osigurali bismo da naši djelatnici idu u korak s novim metodama i pristupima u nastavi što će se izravno odraziti na poboljšanje kvalitete nastave te imati velik pozitivan utjecaj na učenike, njihovu motivaciju i rezultate.
3.1. Razvijanje elektroničkog repozitorija pedagoških sredstava (kao podcilj)
Sudjelovanja na stručnim usavršavanjima omogućit će učiteljima pristup novim resursima i materijalima, odnosno poučiti ih kako kreirati vlastite materijale sukladno vlastitom kontekstu i potrebama. Ovakvi materijali mogli bi se trajno pohranjivati, koristiti i obogaćivati te staviti drugim učiteljima na raspolaganje.
Učitelji su odabrali sljedeća stručna usavršavanja:
U svojim izlaganjima učitelji su predstavili suvremene metode poučavanja i alate koji učenje i poučavanje usmjeravaju prema učeniku. Objasnili su kako koristiti nove IKT tehnologije u odgojno-obrazovnom procesu kako bi se postigla bolja uključenost učenika i interaktivnost u učenju čime se ostvaruje veća motiviranost i uspjeh učenika u savladavanju nastavnih sadržaja.
Obavijest 4. ožujka- Terminko. VAŽNO! Poštovani roditelji, termin sistematskog pregleda prije upisa u prvi razred osnovne škole kod školskog liječnika birate sami, preko ove poveznice.
Poštovani roditelji! Ove školske godine upisi u osnovnu školu odvijat će se preko Nacionalnog informacijskog sustava za upise. Roditelji trebaju podnijeti prijavu za upis djeteta od 22. veljače do 31. ožujka 2024. preko poveznice https://osnovne.e-upisi.hr/
Prijave za upis djece s već utvrđenim teškoćama bit će otvorene ranije, od 1. veljače do 31. ožujka 2024., na istoj poveznici.
U sustav za elektroničke upise u OŠ ulazi se preko portala e-Građani. Roditelji koji nemaju vjerodajnice za ulazak u portal, trebaju se javiti školi kojoj pripadaju prema upisnom području, početkom mjeseca ožujka - točne termine ćemo staviti naknadno.
Informacije o terminima testiranja i pregleda školskog liječnika roditelj će dobiti naknadno, prema uputama na ovome oglasnom mjestu.
Prijeve za individualna savjetovanja CISOK-a (Centar za informiranje i savjetovanje u karijeri): cisok-split@hzz.hr
Moj izbor: Upitnik interesa i kompetencija.
Pravilnik o elementirma i kriterijima za izbor kandidata za upis u 1. srednje.
VAŽNO! Učenik može prestati pohađati nastavu izbornog predmeta Informatike, Njemačkog ili Talijanskog jezika nakon pisanog zahtjeva roditelja koji se mora dostaviti Učiteljskom vijeću nakon završetka nastavne godine, a najkasnije do 30. lipnja tekuće godine u skladu sa člankom 27. stavkom 5 Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi. U zahtjevi ne morate navoditi razloge ispisa.
Smjernice strategija učenja, za učenike 7. i 8. razreda
Ovdje možete vidjeti popise udžbenika i drugih obrazovnih materijala koji će se koristiti u našoj školi u šk. god. 2023./2024.
Udžbenike nabavlja škola, a sredstva za njih osigurava Ministarstvo znanosti i obrazovanja.
Druge obrazovne materijale i pomoćna nastavna sredstva nabavlja škola, a sredstva za njih osigurava Grad Solin i Općina Klis.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
edukativne stranice |
• portal škola |
• wikipedia |
• MZOS |
• AZOO |
• Centar Izvrsnosti Sp... |
• Carnet |
Dnevni tisak |