8. veljače bio je izuzetno zanimljiv i razigran dan u našoj školi. Dan je to u kojem su učenici 4. razreda predvođeni učiteljicama Ivanom Sedlar, Fani Vidović i Teom Jerković nizom aktivnosti proslavili 100. dan škole u četvrtom razredu. Vođeni prethodnim višegodišnjim iskustvom obilježavanja ovog dana učenici su pokazali iznimnu kreativnost i spremnost sve naučeno pretočiti u niz zanimljivih aktivnosti kojima će uveličati ovaj dan. 100. dan škole projekt je koji se već tradicionalno obilježava u brojnim školama različitih europskih zemalja. Na nacionalnoj razini osmu godinu zaredom ovaj dan obilježava se s namjerom ostvarenja glavnog cilja projekta, a on je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj/međunarodnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi kao dio eTwinning projekta. Dan je zamišljen kao vrijeme provedeno kroz igre i međupredmetne korelacije i aktivnosti. Ovaj zanimljivi projekt odvija se u organizaciji Udruge učitelja razredne nastave Zvono ali i kao dio eTwinning projekta. Projekt je to u koje raznim vođenim aktivnostima učenici uz svoje učitelje obilježavaju stoti dan nastave u novoj školskoj godini odnosno u razredu više. Neovisno o kojem se uzrastu radi svi učenici s nestrpljenjem iščekuju dan igre, zabave i kreativnog načina izražavanja naučenog gradiva u danima koji su prethodili ovom obilježavanju. Aktivnosti se provode kroz sve nastavne predmete.

Učenici 4.c sa svojom učiteljicom Ivanom Sedlar preko sata Hrvatskog jezika utvrđivali jezično izražavanje stvarnog i slikovitog opisa te su najprije u kvizaškom natjecanju ponudili lepezu obrađenih jezičnih sadržaja. Zatim su pisanim izražavanjem koristeći spomenute vrste riječi kreirali stvarni opis s određenim brojem riječi (100), a na temu „Moj grad“. Matematičke sadržaje obogatili su stvaranjem slika od različitih vrsta trokuta te smišljanjem zadataka riječima, a sve u svrhu ponavljanja izračunavanja opsega trokuta. Na satu tjelesne i zdravstvene kulture izvodili smo 10 setova po 10 vježbi zagrijavanja, preskoka, različitih načina bacanja i hvatanja loptice te vježbica istezanja. Sve je završeno satom Likovne kulture gdje su učenici Charlia Chaplina smjestili u svijet hladnih boja te gradili isti različitim vrstama trokuta izrezanih iz kolaž papira.

Učenici 4.a predvođeni učiteljicom Fani Vidović ovaj su dan obilježili brojnim aktivnostima. Radom u skupinama, 5 puta po 5 učenika, proveli su brojne aktivnosti.  „Snalazimo se na zemljovidu“, „ Događaji iz prošlosti moga grada“, „Moj grad za sto godina“, „Sve u 100“ i  „Sto riječi u srcu“, aktivnosti su koje su uspješno potakle učenike da kroz vođenu igru i zabavu ponove prethodno usvojene sadržaje različitih nastavnih predmeta. Kroz spomenute teme ponovili su usvojeno gradivo jezičnih sadržaja iz Hrvatskog jezika, prošli kroz nastavne sadržaje Prirode i društva, razgibali se i tjelesno aktivirali kroz vođene vježbe te likovno stvaralaštvo kreirali očima neobičnih kreativaca riješivši likovni problem izražavanja rasterima kroz skupljenu i raspršeno prikazivanje vlastitog grada u budućnosti odnosno za 100 godina.

Učenici 4.b s učiteljicom Teom Jerković također su bili vrlo maštoviti i kreativni. Kroz niz aktivnosti: „ 100 asocijacija za 100. dan škole“, „Naslovnica novina 4.b – posebno izdanje“, „Poduzetnici sa 100€“, „100 vježbi/100 sekundi/100 puta“ i „Opseg za 100 bodova“, uspješno su objedinili obrađene i usvojene sadržaje prethodnih dana provedenih u školi. Nizom asocijacija, različitim novinarskim formama, rješavanjem zadataka izračuna opsega, razvojem poduzetničkog duha te brojnim drugim vođenim aktivnostima učenici su pokazali svoju zrelost i veliku razinu kvalitete usvojenosti prethodno obrađenih sadržaja.

Na kraju provedenih aktivnosti učenici su na pripremljenim evaluacijama iskazali svoje zadovoljstvo obilježavanja 100. dana škole. Od svojih su učiteljica primili diplome za uspješnost realizacije pripremljenih i vođenih aktivnosti. S osmjesima na licu veselo su odlazili svojim kućama, a putem su visokim frekvencijama jednoglasja prepričavali događaje koji će dugo ostati urezani u pamćenja malenih školaraca.

                                                                                             Ivana Sedlar, učiteljica

Fotografije

Skip to content